Update

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, men nu ska jag bli bättre :)

Måste bara skriva en grej nu innan jag glömmer bort men;

"Matti, du är en av de roligaste och skönaste människan som finns! Han är en fin kille och dessutom singel tjejer ;)"
(där fick du Matti, hihi)

Nåväl. Idag är det torsdag, fett skönt med tanke på att det är fredag imorn! Fan vad kul jag tror att det kommer bli imorn. Först ska Sabina darling komma hem till mig och vi ska laga middag tillsammans. Sen så ska vi bara sitta och snacka skit och dricka en del! Mysigt. Efter det så bär det av in till stan för en utekväll ;)
Fan vad härligt att äntligen göra något sånt med sin bästa vän!

Idag så blir det inte mycket mer än att knapra alvedon för min mage och så smörja in sig med b.u.s! Det är nog det ända som jag hade tänkt att göra. Och så mysa med älsklingen såklart!

Nu ska jag sätta mig brevid min sötnos i soffan och mysa!
Hörs ikväll!
<3

Sabina och jag <3

Kommentarer
Postat av: sabina

Gumman <3 vi kommer ha jätte mysigt.. längtar!! PUSS

2009-10-01 @ 23:25:03
URL: http://bolinder.blogg.se/
Postat av: Matti

Du e duktig du Sophia :D

2009-10-06 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0