ÅHH

Ja, nu sitter jag här igen och kan verkligen inte sova!
Inte nog med det, jag är fortfarande kladdig på överkroppen efter b.u.s.en och det gör mig galen! Sen så är jag fortfarande fuktig i håret efter duschen! Åhh vad allt är jobbigt :P

Idag så har det faktiskt kännts som att jag har gått i skolan, haha. Jag åkte in till stan ganska tidigt för att lämna en massa CV och sen så mötte jag sötnosen och hans kompisar vid svampen för att dom skulle kolla på olika lokaler till deras studentskiva :) Så jag hakade på! Vi var inte hemma fören vid fem, och då var det direkt till att laga mat till alla. Men som tur är så är jag och älsklingen som ett riktigt team i köket, (bara om han gör allt som jag säger, dvs...)

Imorn (eller idag) är det fredag! Yees :) Skönt faktiskt.
Imorn kommer jag ha ganska fullt upp tror jag. Jag ska först åka in till stan för att göra mina läppar, haha. :) (jag är liite nervis faktiskt, men min älskling följer ju med!) Sen så måste jag och älsklingen handla middag eftersom vi ska hem till en kompis och grilla och dricka lite! Ska bli jättehärligt faktiskt och jag hoppas det blir trevligt folk också ;)
Synd bara att man kommer se ut som en luffare. Jag har verkligen inga kläder här plus att jag antagligen kommer att vara ganska uppsvullen om läpparna...freaky, kommer folket bli rädda??? Hoppas inte.

Men usch, nu måste jag nog försöka sova, annars kommer jag aldrig att komma upp!
Puss <3

Hittade den här bilden och kom på att jag inte använt den här klänningen på ett tag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging :)

2009-09-29 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0