BABY

Jag hatar att inte kunna somna! Är det någon annan som har problem med det i princip varje natt?
Jag blir galen av att inte bara kunna gå och lägga mig och sova när jag ändå är trött... Det värsta är när man har en urgullig kille liggandes i sängen, och ändå så kan man inte somna, fast det är så otroligt mysigt! Fuck säger jag bara...
Jag blir så avundsjuk på älskling när han bara slocknar direkt när han vill. Så kan fan inte jag göra! Haha, ni vet hur killar är, dom får det dom vill ha, sen så slocknar dom ;) Haha.

Nej, men imorn är det fredag. Fan vad härligt. Det härligaste är att jag och sötnos kommer ha en hel helg bara för oss själva. Ingen i hemmet förutom vi :) Det är nice...
Tänkte vara lite snäll imorn mot honom! Jag tycker att han kan gå och lägga sig när han kommer hem från jobbet i någon timme och medan han sover så står jag i köket och lagar god middag till oss! Låter inte det skönt för vem som helst? Bara komma hem från jobbet och vila och sen så står god mat på bordet? :D

På lördag så ska faktiskt vi åka in och fira mormor. Vi ska käka på restaurang och bara snacka massa skit! Vi kommer väl bli runt tio pers, och det är mormor som betalar! Fett konstigt, hon som fyllt år får betala...men men jag säger inte nej ;) Sen så får vi se vad alla andra i släkten säger om mina läppar, jag kan ju säga att alla har varit ganska emot det...hah.

Måste lägga in bild på mina andra nya skor som jag köpte igår eller när fan det var! Köpte en tröja idag på gina också! :) Ska försöka fixa bilder från hemsidor kanske, eftersom jag inte har min dator här..?

Ialla fall, Alexandra hade lagt upp bild på facebook sen förra helgen, tänkte det var kul att lägga upp dom här med!

Alexandra och jag <3

Johanna och jag <3

Ärligt, inte fan ser man att dessa sötnosar är tre år yngre än mig???? Antingen ser jag omogen ut eller så ser dom så himla vuxna ut, ;) haha!


Men men! Nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på nätet! Sen ska jag försöka göra min älskling sällskap där i sängen.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0