Dåligt Sophia..

Ja väldigt dålig uppdatering av mig...igen.
Men jag tycker att det kommer bli så mycket roligare sen när mamma kommer med kameran, så jag kan fota lite mer till bloggen!

Nåväl, vad har hänt?
Jo, i fredags så var jag ju och gjorde min efterlängtade läppförstoring. Åhh vad det var obehagligt! Inte själva ingreppet, utan efteråt! Läpparna var verkligen ENORMA och bultade som attans. På tåget hem började jag böla för att jag var så rädd att det inte skulle bli bra och för att alla kollade på mig...När jag väl kom hem såg jag att jag hade fått ett gigantiskt blåmärke på läppen, och det var inte kul. Inte nog med det så skulle jag och min sötnos på grillfest på kvällen! Hur tror ni det kändes haha? Konstigt nog så var alla jätte förstående mot mig och ingen skrattade förutom Felix! Fan vad taskig han är! Men men, jag hade svårt att dricka och äta den kvällen kan jag säga...
På morgonen så hade svullnaden gått ner något, men inte mycket. Blickar på tåget hela vägen hem, javisst! Usch vad jobbigt. Felix mådde lite dåligt, så vi var tvungna att vara hemma och ta det lugnt på lördagen :)
Men om jag tänker efter så var det bra att jag tog mig i kragen för att gå på grillfesten, det var så trevligt! Jag träffade nya kompisar och vi hade det jättekul! Tack för en fin kväll!

Idag så åkte jag och mötte upp felix och hans kompisar för att jag skulle få min salva som jag hade glömt hos Calle! Sen så passade jag på att käka lunch med dom också. Det blev en halv barnpizza! MUMS.
Sen så var det bara raka spåret hem, eftersom jag ville vara i tid och så måste jag städa idag! :(
Men imorn, vad händer då? Jo då kommer min mamma hem från Teneriffa! Herregud vad tiden gått fort! Men hon har med sig en massa saker till mig därifrån, hihi :)

Jag ska lägga upp bilder på bloggen på mina läppar. Tyvärr så har jag inga bra just nu, men jag har några som får duga :)
 
Läpparna är fortfarande svullna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0