Shopping och mys

Jag är fan helt slut. Jag har hållt på att samla ihop massa papper till mitt möte imorn och en massa annat tjaft så nu är jag slut i huvudet.

Idag så har det i alla fall varit en trevlig dag. Jag, mamma, mormor och brorsan var i Västerås idag. Herregud, det kändes verkligen som att man var åt helvete när man var där och det kändes som att alla visste att man inte var därifrån, alla glodde ju som fan! Men men. Vi gick runt i lite butiker eftersom att både jag och min lillebror behövde nya skor :) Jag hittade ett par jättefina skor faktiskt! Mockaliknande skor med fransar, söta!

(rummet är lite stökigt, jag vet..hehe)

Vi käkade på donken, riktigt lyxigt! Men vi kände att vi inte orkade gå någon annanstans haha. Det var gott, mcfeast Jr med pommes och liten cola :)
Jag fick lite andra små saker av mami också, såna behövliga saker ni vet ;)

Förresten...Jag fick värsta chocken när jag vaknade imorse och såg mig själv i spegeln! Jag hade fått värsta rivsåren i ansikten och på ena sidan av halsen! Haha, sen så kom jag på att jag vaknade en gång av att älsklingen fick värsta attacken mot mig och började riva mig på låret! Då lär det ju ha varit han som "råkade" riva lite på andra ONÖDIGA ställen! Haha! Tur att det finns smink! :D

Imorn så har jag en väldigt planerad dag kan man säga. Först så måste jag till arbetsförmedlingen och hämta ett papper. Sen så ska jag vidare till ett möte som ska hålla på ett tag. Sen så är det bara till att åka direkt in till stan för att köpa ett par till skor! :) Hihi, har lagt undan ett par asfina lårhöga skor med klack! Mamma och pappa var så snälla att jag inte bara skulle få ett par skor utan självklart så ska man ha två...haha.
Efter att jag hämtat skorna så ska jag möta upp min sötnos för att sen åka vidare hem till honom. En heldag helt enkelt! Åhh, vad mycket man kan ha att göra fast att man är arbetssökande.....haha.

Ikväll så ska jag försöka hinna med lite saker;
- packa
-peela mig
-raka benen
-smörja in mig med b.u.s

Självklart så ska man se på Hollywood fruarna, dom är så jäkla sköna de där tanterna! Fast jag irriterar mig på dom hela tiden så är det ändå så kul att kolla på dom, haha!

Idag blev det min mysiga oversize kofta och jeansleggins! Haha, om ni undrar vad som har hänt med väggen så är det bara för att jag har haft tråkigt...hihi busigt ;)


Kommentarer
Postat av: Ylva

skorna var jättefina! vart är dom ifrån??? ^^

2009-09-22 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0