Ensam.

Ligger just nu i sängen med en bultande läpp. Fast bara på ena sidan av överläppen konstigt nog.. Den ena sidan känns helt normal men den andra sidan är som en hård klump! Hoppas bara att det försvinner... :S

Jag har kommit på en grej. Jag kan verkligen inte sova om jag inte sover brevid min älskling. Jag ligger i min stora säng nu men den känns så stor! Jag vill ha närhet! Men men, imorn får jag sova med älsklingen!
Mamma kommer ju imorn också, kul. Vi har saknat henne här hemma såklart men den här veckan har gått ruskigt snabbt. Får se om hon fått lite färg också :)

Nu ska jag sitta och kolla på lite program på nätet! Sen försöka sova..haha.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0