Funderar..

Hej alla söta!
Hur mår ni?
Jag mår ganska bra just nu, speciellt om jag jämför med inatt och idag på dagen. Jag har spytt hela natten och har mått skit ända sen klockan halv fyra idag! Jag missade att få följa med älsklingen och hans brorsa för att spela golf också :/
Nej jag har verkligen haft en konstig dag.

Jag har pratat med min älskling och har verkligen funderat på att jag äntligen ska göra min läppförstoring. Idag har jag bara suttit och skrivit upp massa nummer till olika kliniker för att jämföra priser osv..Men jag har räknat med 3000 kr. Det tråkiga är ju att man måsta fylla på efter några månader, men men.
Så imorn ska jag ringa runt och kolla, kan hända att jag antingen gör det inne i stan eller i Kista. Och kanske ev. i Uppsala (!)
Vi får se helt enkelt. :)

Tänka sig, jag kanske har mina efterlängtade läppar i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0