God morgon, eller ja?

Hah, jag vaknade klockan tolv idag! Hur skönt som helst. Men dock så låg jag och slappade mig liten stund till :D
Idag är det fredag, och jag kan faktiskt inte säga PARTY! Ikväll så ska vi bara ta det lungt jag och sötnosen, laga mat och bara chilla. Kan kanske vara skönt ibland? Men eftersom jag är en sån tjej som tycker om att parta lite på helgen så kan det bli lite.....ja...långtråkigt. Och eftersom min älskling är helt tvärtom så kan det bli lite strul...
Men men, ikväll ska vi i alla fall ta det lungt, tror det kommer bli samma sak imorn. Men men, bara man är med dom man älskar så spelar det ju ingen roll, right?

Snart så ska jag gå ner och göra iordning lite lunch, vi får se vad som finns här hemma. Har massa grejer som jag ska hinna med innan min älskling kommer hem.

* söka jobb
* städa upp i rummet
* duscha
* smörja in mig med b.u.s
* fixa naglarna
* fixa mig

Ahh, ni ser! Man har en del att göra fast man är arbetslös, haha!

love<3

Haha, ett år sen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0