Löshår!

Jag har hunnit duscha, peela mig och rakat mig! Bra va? Jag la in inpackning i håret (välbehövligt) och silverschampoo som jag inte använt på evigheter. Så nu är man lagom fräsch, men blek tyvärr. Jag kör nog på en insmörjning imorn när älsklingen kommer så han kan hjälpa mig :)

Jag har också lyckats få bort alla mina lösnaglar, så jag tänkte att jag skulle fixa dom lite snart, ni vet fila, klippa, smörja osv..Haha. Eftersom att mina naglar har tagit så himla mycket stryk på senaste tiden efter allt lim och skit så tycker jag att dom är värda att vila lite.. Men det är inte lätt! Jag som hatar att ha korta naglar! Jag känner mig fan som en man, haha! Men men, nu får jag faktiskt tänka lite på mina naglar också.

Jag var också duktig att fixa mina extensions också. Jag borstade det fint och la i ett spraybalsam som också ska funka som glans. Så nu är det fint igen :)

När jag ändå pratar om löshår!
Ni som är sugna på att testa på att använda löshår eller ni som bara behöver nytt;
Jag har ett helt clip-on set som är sammanlagt hela TVÅ paket löshår.
Tränsen är delad i fyra bitar, då två bitar är perfekta där bak och två på sidorna.
Alla delar är dubbelsydda då en av dom är trippelsydda! Alltså mycket fint och tjockt hår och som lätt räcker till en hel förlängning! Håret är ca 50 cm långt.
Clipsen är färdigsydda.
Håret är inte äkta, men syntet av finaste kvalite som både känns och ser ut som äkta löshår. Man kan styla håret i viss mån, alltså med låg värme eller med pappilotter!
Allt hår med clips är värt över 650 kr.
Jag säljer det i originalförpackning för endast 400 kr!
Håret är det ljusaste på marknaden i syntet och passar oss riktigt blonda ;)
Det är bara att lämna en kommentar om du är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0