Ooppss..

Nej, nu har jag varit dålig igen på att uppdatera hörni! Kollade faktiskt upp min statistik nu, och det har verkligen stigit! KUL :)
Hoppas det fortsätter (och att jag blir bättre på att uppdatera)..

Har kommit på en del grejer som jag ska göra så att min blogg blir mycket bättre:
* Skriva oftare
* Mycket bilder
* Snyggare design (hjälp någon?)

Helt klart så ska min blogg bli bättre, kommer aldrig bli som blondinbella men what a fuck??

Just nu sitter jag och kollar igenom alla bilder som jag och min älskling har på datorn, gud vilka bilder :) Söta, man har ju faktiskt varit väldigt liten för bara typ två år sedan ju..

Haha, november 08! <3


Kolla vad små vi va för ett år sedan! <3

Haha, TRE år sen nu!

Gulligt!
Nu ska jag försöka sova. Älsklingen ligger liksom i sängen, avklädd och mysig...Sover...Haha, hur mysigt blir inte det?? ;) (Nej, jag är inte våldtäktsman!)
Puss och gonatt!


Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg!

titta gärna in hos mej på min blogg , :)

tävla om länkning till din blogg.

Kram

2009-09-04 @ 21:44:28
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0