På brunare väg..

Yes!
Nu sitter jag kladdig som fan med min brun utan sol in smord på hela kroppen. Ska försöka gå ner och hitta hårtorken, så kanske det går liite snabbare ;)
Har hunnit käka frukost också, mjölk och flingor plus nästan en hel macka :D Duktig jag är!

Ska försöka plocka ihop lite mer här i rummet också och så måste jag ta fram köttfärsen som är alldeles isig. Ska ju laga tacos ikväll ;)
Jag ska försöka fixa mina naglar efter jag har torkat kroppen, haha. Jag ska fixa naglar som har leopard mönster! Haha, vet inte ifall det är så snyggt men jag ska i alla fall ha det över helgen. Får se om jag trivs.

Hör av mig senare idag!

Fasiken vad skönt det är att ha hela huset för sig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0