Vad skönt det hade varit..

att få åka med mamma, mormor och moster till Teneriffa idag!! ÅHH vad jag är avundsjuk på dom!
Pappa var och lämnade mamma och mormor på arlanda idag vid halv tolv, fan vad lyx! Men men, om en vecka så kommer hon hem med massa smycken och väskor år mig, thihi! Hoppas verkligen att dom får en skön resa!

Min älskling har ju kommit för en stund sen, men vad gör han nu då?
Haha, jo han ligger och sover! Han var så trött sa han och helt plötsligt däckade han. Med båda katterna brevid sig (han är ju allergisk, haha) Men jag låter honom sova en liten stund till... :D

Jag har ganska långtråkigt nu själv, börjar till och med kurra i magen. I o försig så har jag ju bara ätit en macka idag men men. Jag ska faktiskt laga middag idag, riktig husmanskost; hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och brocoli! Mums.

Juste!
Vi får inte glömma att nämna min mormor! Hon fyller nämligen HELA 60 år idag! Wihoo!

Nej, nu ska jag lägga mig och pussa på min sötnos<3

Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Frågestund , the first time - Släng in en rolig fråga eller något du vill veta?

svarar på allt :)

2009-09-08 @ 17:59:15
URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0