24 feb

Hej igen!
Usch på mina rutiner.. Jag somnar inte försen 4-5 på morgonen och så går jag inte upp fören vid 1 på dagen! Men nu kommer det nog ändras!
Imorn så kommer jag börja arbetspraktisera, på en restaurang. Inte för att jag är intresserad av att jobba inom restaurang eller så, men det är ju alltid bra med erfarenhet och att det kanske leder till ett jobb, right? Så imorn så börjas det!
Redan idag så ska jag dit och hälsa på, visa upp mig och skriva på lite papper I think. Ska vara där efter klockan 4 så det är ju ingen panik. Det jobbiga är ju att jag hade tänkt att träna innan, men eftersom min bror är hemma och är sjuk så har jag sagt att jag ska vara barnvakt.. Så jag ska försöka träna efter, det tråkiga är att det blir så sent och så mkt folk på gymmet... buu.
Men om det blir träning så tror jag det blir endast 1 timmes kondition, just nu vill jag börja bränna fett och så.

Jag ringde föresten upp kliniken idag. Det var ju menat att jag, mamma och pappa skulle komma dit på lördag, men vi ändrade det tills på fredag, men det gick inte det heller. Så dom ska ringa upp mig alldeles strax hoppas jag! Jag hoppas att det blir den här veckan så att dom inte skjuter upp det..

Idag så är det min 3:dje dag jag är rökfri! Det är lite jobbigt, men konstigt nog så har jag inte behövt tugga nikotintuggumin eller så :) Jag har klarat mig utan allt sånt! Jag har ju faktiskt ett vadslag, om jag klarar en månad utan att röka så får jag 1000 spänn. Det är väl ganska värt det? :)

Nu ska jag sätta mig i soffan med lillebrorsan, ta en frukt och bara ta det lite lugnt nu innan jag ska iväg till praktikplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0