Ensam

Nu sitter jag här helt ensam och ledsen hemma hos min pojke! Han skulle visst på match idag, som jag totalt glömt bort! Såg fram emot att få en hel kväll med honom så vi kunde mysa, men icke sa nicke ;)
Nej men som tur är så är det ju fredag imorn och så kan man ju mysa som attans!
Föresten så hann jag och min älskling laga mat för ett tag sen. Blev faktiskt jättegott, kycklingwok med couscous!

Så nu ska jag sitta och ägna min tid åt datorn, söka lite jobb, checka lite bloggar osv.. :) Kanske är skönt att ha några timmar för sig själv också! Ska sitta här med mig själv och mitt lilla(!) äpple. Juste, ska försöka hinna med att smörja in mig också! Är likblek!

Vi får inte glömma bort att min lilla snuttjulla Millan fyller 20 år idag! GRATTIS <3

Imorn bär det in till stan! Ska träffa en kompis som jag inte pratat med på länge och så ska jag byta min jacka! Nu åker fjällisen bort och nu blir det en svart boomerang istället! Gud jag har verkligen funderat på det, min "fjortis-look" kommer nog alldeles snart att försvinna. Inte bara jackan dårå, men jag ska ju färga mitt hår också! Lite mörkblond sådär, tror ni att jag kommer våga? ;)

Denna färg fast kanske liite mörkare! Visst är det snyggt?




Kommentarer
Postat av: Snuttjullan Millan

Tack älskling för Grattis-hälsningen! <3

2010-02-28 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0