Hemma

Nu har jag varit på ett möte hos arbetsförmedlingen! Eller ja, det var ett tag sen :P Jag ska visst nu vänta på att en kille från en restaurang ska ringa mig angående en arbetspraktik-plats, men jag vill inte ens jobba i restaurang så jag vet inte ens i fall jag vill ha det.. :S

Jag är så jävla trött bara! Usch. Igår hade jag feber och idag känner jag mig helt död typ. Jag tänkte först att jag skulle träna idag, men med tanke på hur jag har det i min hals plus att jag hade feber igår så är det nog inte så smart...
Men nu känner jag att jag verkligen hade behövt träna. Äter som ett äckel och känner mig skitfet bara för att jag åt både frukost och lunch idag. Fast jag måste tänka att båda målen tillsammans blir som ett normalt mål... kanske min ångest lättar lite...

Jag funderar på att krypa ner under täcket och kanske kolla på en film? Skulle vara mysigt :) kanske en kopp te till. Skönt för halsen liksom ;) Min ängel kommer hit idag efter jobbet! Jag har ju fan inte träffat han på en hel dag/natt! Fatta hur jobbigt, visst? :D Så vi ska bara mysa som attans ikväll!

Juste! Nu är jag back on track igen med mitt cafe! Ni vet det här spelet på facebook där man ska "driva" ett cafe? Jag har nämligen hållt på med det ett tag, men idag tog jag upp det igen. Allt hade ju ruttnat och sådär, men nu är jag på g igen! Jag är ju nämligen ganska grym på det :)

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BESÖK MIN BLOGG: OCH GÅ TILL KATEGORI: TILL SALU.

DÄR KAN NI SHOPPA MASSOR AV KLÄDER.



HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



KLÄDER KLÄDER KLÄDER

2010-02-19 @ 14:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0