Jag orkar bara inte..

Vad fan är det som är felet på mig?
Jag kan fan inte sova på nätterna. Spelar liksom ingen roll om jag går upp kl. 7 på morgonen eller 13 på dan!
Om jag somnar, så somnar jag tidigast 3-4 och som senast (om jag sover och inte bara skiter i att sova) så somnar jag runt halv 5-5.
Alltså förstår ni vad frustrerande det här är? Jag ligger uppe på nätterna, hungrig, tankespridd, ont i magen osv.. och kan verkligen inte somna.
Jag tar ibland sömntabletter, då somnar jag lite tidigare men är helt död som en zombie nästa dag. Det funkar liksom inte.
Som nu, jag har verkligen försökt att somna. Jag har gått på toa typ 10 gånger, försökt somna mellan varje gång. Kollat på film på datorn för att somna till den, men inget resultat. Och jag ska upp klockan 6.15 ! Det är ju snart, och därför överlägger jag ju ifall det är värt att ens försöka nu. Säg att jag somnar om en timme, då kommer jag ju vara skit trött när jag ska försöka gå upp igen.... *FRUSTRERAD*
Jag tar gärna tips av er, men jag tror faktiskt att jag har hört det mesta...

Nej, men vad ska man göra nu då? Jag sätter väl på ytterligare en serie för att försöka somna till. (Därför jag måste somna till datorn eller tvn är för att jag känner mig så ensam...fast jag oftast har min älskade brevid mig)
Jag måste för fan somna! Har konsultationen imorn bitti ju, måste vara pigg! Ska ju knalla runt i stan och späcka lite affärer och äta lunch med dom! Kommer bli mysigt :) Så därför vill jag vara pigg!

Aja, what ever! Bara jag kommer upp imorn så är det bra.

Bara för det så lägger jag upp en mysig sommarbild på mig och min bror <3

2 år sen!

Kommentarer
Postat av: sabina

Jag hittade en länk där det finns tips om man har sömnproblem =)

puss puss gumman <3 <3



http://halsa.msn.se/5204

2010-03-04 @ 06:33:24
URL: http://bolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0