När ångesten kommer..

Hallå igen!
Igår var jag ju som sagt och hälsade på, på min praktikplats. Stället låg en liten bit bort från själva centrumet så det var ju inte så svårt att ta sig dit. Jag gick dit och hälsade på alla och så vidare! Det var bara killar som jobbade där och spelade arabisk musik. Jag menar inget dumt mot det, men direkt när jag kom in så kände jag ångest.
Men men, jag stod ut med det och vi satte oss ner och pratade. Dom var jättetrevliga osv och jag började känna mig mer bekväm. Fortfarande liten klump i magen, men sånt går ju över och dom flesta brukar ju få så när man kommer till ett nytt ställe!
Men vi bestämde tider; 9-17.30 ganska tuffa tider eftersom jag måste åka ganska långt när jag ska hem till Felix, tar typ 2 timmar att åka om sl är snälla. Men jag accepterade läget.
Åkte efter det till gymmet och skulle gymma en timme. Men allt kändes så jävla jobbigt och svårt! Jag hade varit taggad på att träna och jag tycker det är kul, men inte igår! Åkte hem efter 40 minuter med ångest, vad var fel?
Aja, när jag kom hem så pratade jag med alla om min praktikplats och jag började tänka positivt. Lite av min magont gick bort, jag var ju hemma med min älskling :)
Men imorse så vaknade jag. Började gå upp och tvättade ansiktet. Kom tillbaka in i mitt rum och började leta efter en kräm.. då började det svartna till för ögonen, jag blev yr och värsta ångesten kom. Försökte gå rakt, rakt in till toaletten där jag spyr av ångest och illamående. Jag tror det var en panikångest attack, jag könde igen det sen jag hade det.
Så jag kände att jag inte ville utsätta mig för det här, jag vill inte få panikångest igen, jag som har kämpat för att få bort den.!
Så jag ringde min praktikplats, berättade hur det var. De förstod. Så nu får jag leta efter en annan praktikplats.

Idag så ska jag åka hem till min sötnos, ska vara borta över helgen så jag måste ju packa...
Jag skriver mer senare, har mkt i huvudet just nu!

Kommentarer
Postat av: Emelissa

men lägg aaav!! värdens chans till jobb och du sabbar det...... smart brud

2010-02-27 @ 10:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0