NY MÅNAD

är lika med en ny start! Så är det :)
Nu är det så att jag har gjort något som är riktigt riktigt duktigt. Jag har äntligen lyft på mitt feta ass och köpt ett gymkort, på Sats. Känns så jävla skönt.
Det handlar inte bara om för mig att jag ska typ gå ner i vikt, utan för mig handlar det om att jag vill bli bekväm i min kropp, jag vill kunna visa mig i underkläder för min pojkvän och känna mig snygg och stolt! Jag vill kunna stå framför spegeln naken och inte behöva börja gråta! För så ska det inte vara tycker jag.
Sen så är det ju också så att jag vill gå ner lite i vikt, bli slankare och få bättre kondition, ;)
Så nu har jag tagit det första steget, att köpa gymkort. Nu ska jag bara orka mig dit! Ska faktiskt bli jävligt skönt!

Sen så tänkte jag ta bloggningen på lite mer allvar, tycker det är så skönt att skriva av mig, och jag behöver det :) Åhh, nån mer som börjar få ångest för beach 2010??'

(Jag har inget emot mulliga/tjocka människor, det är fint på vissa.)

Big no no...

To die for.. seriöst!

Fast tyvärr så älskar jag ju mitt innersta ideal...


Nåväl, nog om min avundsjuka..haha.
Jag sitter uppe just nu och är skit pigg... som vanligt. Jag som ska upp tidigt imorn förhoppningsvis...kommer ju gå sådär. Jag kommer ju inte direkt somna enklare nu heller eftersom jag sover borta från min älskling för försts gången på hur länge som helst. Usch vad jag hatar att sova ensam :/

Vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0