Sjuk?

Usch vad jag känner mig krasslig!
Det började redan igår kväll med att jag kände mig jättetrött, fast på ett annat sätt om ni förstår? Sen så började natten och jag kunde inte somna pga att jag hade så jävla ont i magen (mensvärk) Alltså jag lovar, helt sjukt ont! Vaknade idag av en ganska obehaglig syn.. ja, jag behäver inte gå in på mer... haha.
Så nu är jag ganska ängslig sådär, vill att nån ska ta hand om mig litegrann :) Min älskling kommer väl hem om några timmar... långt kvar ju.

Så nu gick ju mina planer för idag lite åt skogen..skulle ha träffat två tjejkompisar inne i stan, men jag orkar verklgen inte.. kan inte. Trist som fan! Så jag får spendera dagen här hemma och bara vänta på att min pojkvän kommer hem så man får mysa litegrann.

Nu ska jag försöka ta mig till köket för att hitta nåt att äta! Börjar känna mig lite hungrig :)

Föresten, fan vad glad jag är att Jackie vann igår!! ÅHH hon är så jävla skön den bruden, hon e fan min idol! Och så är hon ganska het, visst? :P

MIN IDOL <3 Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0