Snart dags att sussa

Hello bloggen!
Nu sitter jag här framför datorn med ögonen i kors typ. Men det värsta är att jag vet att jag inte kommer att kunna somna. Så alldeles strax så ska jag ta en sömntablett, måste verkligen sova inatt eftersom jag ska upp tidigt imorn.

Idag så har jag varit med min mor och mormor och kört runt i bilen och uträttat lite ärenden! Hela dagen gick, men det var trevligt och så käkade vi lunch tillsammans. :) På fredag så ska jag träffa mormor igen, vi ska käka lunch tillsammans och strosa runt lite, trevligt :) Tror att jag och min älskling kommer att spendera resten av fredagen till att bara mysa och ta det lugnt, så får vi se vad som händer på lördag. Är bjuden på en fest på lördag så jag kanske drar dit med min kusin (och förhoppningsvis min pojke)! Men vi får se.

Idag har det också varit en lite jobbig dag. Jag har äntligen berättat exakt hur jag känner angående en viss sak för min mamma och pappa.. och det var inte lätt. Ni vet, när man har funderat flera år på en sak som man vill göra och som ingen ha vetat om att du mår dåligt för.. då är det jävligt jobbigt att släppa den där stenen från hjärtat. Men nu har jag gjort det och fått höra vad dom tycker om saken, så nu ska vi gå till nästa steg med det här. Jag hoppas verkligen att allt detta kommer att lösa sig, för det här är något som jag verkligen vill! Så förhoppningsvis så kommer allting gå bra och jag kommer få min dröm i uppfyllelse.

Jag kan tänka mig om jag nu ska göra det här.. hur mycket skit jag säkert kommer få ta av massa vänner. Vänner som inte vill att jag ska göra det för att dom inte tycker att jag behöver det. Inte ens min pojkvän vill att jag ska göra det. Men jag vill faktiskt vara egoistisk i den här frågan, tycker jag att jag behöver detta? Vill jag göra detta? Och svaret är JA.
Så imorn så ska jag ringa ett samtal för att komma på ett ev. möte.


Nu ska jag ta mina piller och lugna ner mig, har varit en känslomässig dag.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0