Fredag

Nu sitter jag vid datorn och bara fördriver tiden tills min ängel kommer hem!
Jag har lovat att göra värsta mysiga saken till honom, visst är jag en underbar flickvän? ;)
Vad tror ni det kan vara? :P

 

Ikväll så ska vi bara ta det lugnt. Jag har lovat min pojkvän att kolla på nån skit film "Blade 2" eller nåt sånt.. Känns inte så lockande, men bara jag får mysa med han så är det lugnt! Känns rätt konstigt för mig att ta det lugnt en fredagskväll, brukar liksom alltid festa. Men ska jag vara ärlig så är det faktiskt riktigt skönt att bara vara hemma och mysa!
Som förra helgen så söp jag inte på lördan och helgen innan det så drack jag ingenting och festa ingenting! Sjukt duktigt va?
Nej, men jag känner att det blir så mkt roligare att när man väl ska festa och riktigt mysigt när man bara är hemma och myspyser :)

Men imorn så fyller ju min kusin Jenni 18 år! Då jävlar så ska hon firas! Ska faktiskt bli jättetrevligt att komma hem till henne först och käka middag och dricka lite. Träffa släkten och så. Sen så ska vi ju dra ut :) Mycket trevligt att man äntligen kan gå ut med henne :D

Vi hörs senare idag!
Kisses!

Igår... endast mascara och icke nyfärgat hår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0