Fy!

Hallå mina bloggläsare!
Alltså idag känns det som att hela min dag redan gått. Jag vaknade liksom halv två (!) och var fortfarande trött!
Jag trodde jag skulle kunna somna i god tid igår, och det var jag nära att göra också. Men eftersom en gammal tjejkompis till felix skulle börja hålla på och terra på hans mobil så somnade jag inte alls i tid. Var så grymt förbannad att hon inte kan låta honom vara så jag kunde bara inte somna! Sjukt va?
Nej, alltså vissa är rätt tröga och fattar inte att man gått vidare, för jag vet exakt vad hon vill... ni kanske förstår? Usch, vilken tönt säger jag bara.
Nåväl nog om patetiska människor.

Idag så har ju i försig typ det mesta av dagen gott, så jag ska inte göra så mkt idag. Jag ska faktiskt bara göra lite skönhetsgrejer, skämma bort mig själv. Ni vet, lite ansiktsbehandling a la sophia, noppa ögonbrynen, smörja in mig, ev. fixa naglarna osv.. Allt sånt som man verkligen vill göra ibland! Tyvärr så kommer det inte bli lika mysigt ikväll eftersom min säng blir ganska tom ikväll. Min älskling ska ju sova hemma. Han har för det första uppkörning just nu, sen så ska han spela match ikväll. Så jag kommer få ligga här i min stora säng och bara längta! <3 Men fan jag har inte sovit utan honom på jättelänge! Jobbigt...

Jag bloggar senare för nu har jag en del grejor att fixa med ;)
Jag ska vara lite duktig nu och plocka ur diskmaskinen! Sen så ska jag försöka plocka upp lite i mitt rum också eftersom det ligger grejer överallt..

Hörs senare!
puss

En "outfit" bild för några veckor sen! Jag vet att jag ser lite fet ut, men det gillar vi? ;) (not)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjabba kollade in inläggen tidigare, hur lyckades du går ner så mycke i vikt ? elelr på hur länge? :) <3 söt blogg btw

2010-01-13 @ 21:29:27
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The naked truth!

Nu har vi FRÅGESTUND i bloggen! Kika in och ställ VILKEN fråga som helst. Här sticks det inte under stolen med något!



Enjoy!

Hell's Bitches

2010-01-16 @ 14:11:42
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0