SOVA

Fan vad skönt!
Jag somnade redan vid elva igår och har sovit som en stock. Vaknade vid tre och kollade en stund på american dad, sen somnade jag om igen. Vaknade i princip inte försen klockan 10 imorse, somnade om och gick upp vid 12.
Skönt att äntligen ha en god natts sömn. :)

Idag så ska jag och min älskling åka hem till mig. Jag ska åka och möta honom vid hans skola, sen så ska vi fortsätta hem till mig. Det är det jag ska göra idag! Imorn däremot så måste jag åka för att göra lite ärenden :)

Nu ska jag nog kolla sl och se när jag måste dra. Sen så ska jag nog ner och försöka äta något..

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Aleks

Undrar bara hur blir det med de bruna skorna som du säljer? Är intresserad men har inte fått svar :P

2010-01-19 @ 20:52:13
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0