Trött

Gick upp för en halvtimme sen typ! Åhh vad trött jag är. Eftersom jag somnade så jävla sent inatt (imorse) så kanske det inte är så konstigt?
Idag var det första dagen i skolan för älsklingen, kändes konstigt att inte vakna brevid honom :( Men men, hade kanske tänkt att möta honom sen! Kanske är bra att fixa sig lite och gå utanför dörren..
Skulle ju egentligen ha lämnat CV:n idag, men det får bli imorn istället då jag måste göra ett annat ärende också påvägen...
Tänkte passa på att köpa lite grejor som jag behöver när jag är nere i centrum. Bara små billiga grejer som man måste ha som snoddar till håret, spännen och en klämma typ :P Måste hålla i mina pengar nu så inte allt försvinner lika fort som de brukar göra ;)
Nu ska jag väl plocka upp lite här i rummet, bädda sängen och börja fixa mig! Känner mig lite hungrig också så man kanske ska smälla i sig lite mat? Hehe..
Vi hörs senare dag!
PUSS!

HAHA! Fulla och små ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0