Hade tråkigt

.. och kände mig fruktansvärt blek! Skrubbade ju bort all min färg igår så nu är jag verkligen jätteblek.
Fick ett ryck att jag var tvungen att vara lite brun i alla fall tills imorn, då jag ska på arbetsintervjun :)
Så på med ett tunt lager brun utan sol blev det! Men sen såg jag att inte all färg gick bort igår..tror ni inte att man hittar lite fläckar vid armhålan och på armarna samt brösten...hehe, tur att man kan dölja det då ;)
Kommer inte bli så brun nu, knappt synas tror jag, men jag kan ju alltid försöka!
Nu ska jag nog sätta mig i soffan med min bok och försöka kolla på tv samtigt... Kanske ska ta något att äta? Men jag har ju ändå ätit frukost så vafan.

Bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0