HAIRLOOK



BROWNIE, vad tycker ni? :)

Btw,
imorn så ska jag resa mitt ännu större ass och dra mig mot gymmet! Ska köra mycket kondition, löpband och den här roliga maskinen där man står men typ cyklar med benen? Haha, aa dom ska jag köra som fan, men jag ska försöka köra lite rumpa och mage också! Nu börjar det fan dra ihop sig mot bikini säsong och jag har fan ingen lust att klämma i mig en bikini och se ut som en flodhäst medan alla andra ser hur lovely ut som helst! Åhh. Helst vill jag ju förlora lite vikt, men jag vet att om jag börjar så kommer det aldrig ta stopp! Och jag tror fan jag kommer dö om jag skulle börja banta, jag äter väldigt mycket och ofta kan jag säga! ;)

Nu ska jag logga ut från face, ta några morotsbitar/blomkål och knapra på i sängen medan jag kollar på tv! Låter mysigt va? Helt perfekt förutom att min älskling inte ligger brevid.. :/

 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0