Hos Millan!

Hej alla pigga och glada!
Just nu sitter jag hemma hos Millan :) Hon ligger dock och sover just nu eftersom hon ska upp till jobbet imorn. Men jag sitter här i soffan med hennes dator, sen har jag sällskap av Millans pojke Daniel och min lilla pojke ;) Dom sitter och spelar haha, det dom har gjort hela dagen... men men!

Jag och Millan har suttit och planerat en massa idag. Vi jobbar ju med Forever som några av er kanske vet, ett företag som arbetar med att sälja aloe vera produkter! Skit bra produkter, så man säljer ju inte skit liksom. Idag så har vi gjort massa proffsiga lappar som vi ska dela ut någon dag här, men imorn så ska vi gå runt i butiker och presentera oss :)

Jag tänkte också på er bloggläsare! Om någon av er är intresserade av att ha en hälsokväll med era vänner så kan jah och Millan ordna det! Det är självklart kostnadsfritt och ni får testa olika produkter :) Allt från olika skönhetskrämer till hälsodrycker!
Finns inget köptvång heller men kravet är att ni ska bo i Stockholms län eller Uppsala län! Hör av er till mig om det låter intressant, det kan faktiskt förändra många saker i er vardag :)

Imorn så ska jag också på en arbetsintervju! YES! Jag hoppas på att jag kan få arbetspraktisera, det är jag glad  för :) Men jag hoppas ju att det kan leda till jobb! KappAhl :)

Kommer att ta upp bloggningen nu lite mer på allvar när jag får lite rutiner! Ska försöka blogga varje dag nu så att det inte blir värsta uppehållet igen ;)
Imorgon kommer jag att blogga om hur allt gick, mycket på gång just nu.
Men vi hörs imorn, ska försöka lugna mig lite med en cigg här på balkongen! Så tråkigt att röka ensam bara :P
Lugna mig kommer ju inte gå så bra, jag sitter och dricker cola liksom... HAHA!

PUSS<3

Förresten, nu när jag är vid Millan dator så ska jag lägga in en bild på mig från när vi gick i 1:an på gymnasiet. Håller på att stöter på växterna i skolan.. haha. Vi hade kul =)  Skäms för bilden, men fan jag var ju liten, visst? :P

HAHA VAD JAG SER UT??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0