Lite av ångesten är borta

Usch, fy och blä!
Igår fick jag en ångestattack. Jag har inte fått det på flera år, så det kändes väldigt obehagligt!
Jag har blivit så frukansvärt deppig på senaste tiden, men har ändå lagt en fasad över mig så att ingen ska kunna märka. Men igår blev det bara för mycket. Jag började storgråta, blev skakig och hade svårt att andas. Jag fick konstiga tankar som att jag vill bara fösvinna.. Usch. Som tur är så var jag hemma hos min älskling så att han kunde trösta mig. Älskar dig <3 

Men idag så är allt mycket bättre! Jag tog tag i ett problem som jag har mått dåligt över flera veckor och så fick jag ett roligt samtal imorse :) Jag ska på arbetsintervju imorn! Ett heltidsarbete handlar det om också så jag är så himla förväntansfull. Måste träna lite ikväll på hur jag ska presentera mig osv.. Åhh vad jag hoppas på att jag kommer få det! Då kan man ju faktiskt snart flytta... 

Idag så skulle jag ha åkt på möte, men jag kan inte det nu. Jag skulle även åkt hem till Millan för att planera lite angående aloe vera produkterna, men jag måste skjuta upp det tills imorn. Så ikväll så blir jag kvar hos min älskling, så mysigt =)

Idag fyller även Felix brorsas, tjej Malin år! Grattis till henne!

Idag ska jag spendera min tid på att söka ännu fler jobb, skriva ut CV:n, plugga lite fakta om aloe vera produkterna och så ska jag försöka hinna med att skriva på min bok! Jo, lite tv ska man väl hinna med också, hihi!

Förresten, kolla in dessa hårfärger! Jag ska ha något liknande :)

Anna Hibbs

Lindsay Lohan

Nicole Richie

Eller så satsar jag på det lite mörkare:

Alessandra Ambrosio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0