Mätt

Sådär! Nu har man käkat middag och är äckligt mätt.. nice ;) haha.
Nej, men just nu så är jag jävligt stressad, vet inte varför? Kanske för att jag kommer få riktigt med smisk imorn från arbetsförmedlingen... Nåväl, jag måste ju ändå dit så det är väl ingen mening att jag gör mig ännu mer nervös!

Ni vet ju att jag berättade lite om att jag har börjat sälja aloe vera produkter? Imorn så ska jag ha min första "hälsokväll" med Millan! Dock så är jag väldigt sent ute, jag har inte pratat med en enda ifall dom vill komma... tror i alla fall att jag kan få med mig två stycken, men det e ju inte så bra.
Sen när jag väl har kommit igång lite med det här så kommer jag försöka börja jobba med detta på heltid :) Ska skaffa hemsida osv, så ni alla andra kan testa dessa sköna produkter ;)

Nu ska jag väcka min älskling som har råkat somna i fosterställning här i sängen, så söt :D
Ska försöka få med han på en promenix till en ica, jag vill ha något gott ikväll (fast nyttigt!).

Vi kan höras lite senare ikväll då jag ska avslöja en liten hemlighet sådär.. (många som kanske redan vet) ? ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0