STEP

Hallå alla glada :)
Åhh nu känns det som att våren börjar närma sig! Så mysigt!
Jag är i alla fall en sån där person som blir bara piggare och gladare av att se solsken och att se att våren och sommaren är påväg. Ni med va? :P

Har spenderat min helg hemma hos min älskling. Det blev en trevlig utekväll på fredagen och mysig hemmakväll på lördagen och söndagen :) Så idag åkte jag hem, behövde fixa lite ärenden och sådär. Då är det skönare att vara hemma där man har alla papper! Just nu väntar jag faktiskt på att ungdomsmott. ska ringa mig för att jag måste förnya mitt recept på p-piller... Jag är fan helt säker på att jag har kvar piller hemma, men det har jag visst inte? Så nu måste jag har nya piller att knapra på! Viktigt det där :D

Senare idag, 17.30 så ska jag gå på ett pass på gymmet! Har ju köpt ett kort på sats, men har inte kommit igång med min träning än.. Men nu den här veckan så hade jag tänkt att jag skulle komma igång! Och vad är inte bättre än ett börja en måndag med ett roligt step-pass? :)
Tror faktiskt jag ska boka en klass tills på onsdag också, men då blir det nog dance/aerobic! Sen så ska jag försöka boka in en till klass i helgen! Hade tänkt att börja träna nu ca 3 gånger i veckan, bara kondition. Kanske jag kommer känna mig mycket finare och förhoppningsvis kanske man kan förlora något kilo? Skulle vara kul eftersom jag verkligen känner att jag gått upp i vikt och blivit tjock!

Veckans "to do":

* Komma igång med träningen!
* Satsa på Forever (Mitt och Millans jobb)
* Söka, söka och söka efter en praktikplats!
* Söka jobb!
* Träffa Sabina!

Sen måste jag mysa massor med min underbara kärlek! <3


Sitter just nu i min mjukisdress från barnavdelningen! Haha, lite pinsamt med tanke på att man snart är 20! Men jag tycker bara om den så mycket :)

Nej, nu ska jag packa min träningsväska så jag har det gjort!
Ska föresten köpa med mig lite färska jordgubbar hem efter träningen :)
Hörs ikväll!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0