VIT HELG

Jag klarade det förra helgen, så man ska väl klara nästa.
Nej usch. Den här veckan har varit helt sjuk. Druckit alkohol 4 av 7 dagar och jag känner att min kropp börjar ta stryk nu. Just nu är jag bara så otroligt trött på att festa, hur tråkigt det än låter!!
Så nästa helg blir det non alkohol och ersätter festandet med hederligt myspys med min pojkvän!

Denna vecka så ska jag komma igång med en del grejer.
Jag ska börjar gymma ordentligt, fixa med massa grejer med AF, börja äta nyttigt och kanske få bort de där 2 kilona som jag lagt på mig (?) plus att jag ska börja komma igång med min försäljning av aloe vera produkter :D
Så denna vecka kommer bli en nystart på... ja? Ett bättre liv? Haha..
Nej men jag känner att jag skulle vilja detoxa mig, ni vet så som kändisarna gör? Känns som efter allt festande och fylleätande så tror jag min kropp behöver det.

Nu snurrar tankar för fullt, dags att tagga ner och lägga mig brevid min sötnos och kolla på lite south park? :)
God natt <3


En bild från kryssningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0