Bara för att jävlas och för att jag har tråkigt.

Eftersom min blogg inte är stor så läser jag ju mina få kommentarer jag får! Och då blir man alltid så himla glad då man ser att man fått en kommentar :)

"Anonym" (fegis) skrev:
Du säger jämt att du ska börja blogga mer och bla bla bla.. Men sen skriver du 3 inlägg och det går 1 mån innan nästa. Skriv inte att du ska börja blogga om du inte ska det! Och sluta skriv vad du ätit i alla inlägg, ingen bryr sig!

Då får du ett svar av mig:
Du behöver inte läsa min blogg lilla du! Om du stör dig så jävla mkt..
fan vad du måste vara beroende av mig när du har sån koll ;)
Och förresten, stå för fan för vad du tycker och skriv vem du är!
Jävligt patetiskt :D

Så bara för det så blev man lite mer sugen på att blogga ;)

Men nu ska jag försöka sova, ska bara smörja in mina restylane/juvederm läppar.. haha!

God natt!

Bjuder på en fin bild på mig några dagar innan läppförstoringen som jag gjorde för ca 2 veckor sen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0