Jag är bäst!

Haha eller inte!?
Jag har kollat nu på mitt bloggande, och jag håller mig till 1-2 veckors mellanrum mellan varje inlägg!
shit, vilken bra blogg jag har, visst?

Nej, men jag är inte så duktig med det här.. ska försöka bättra mig, men då vill jag se fler besökare också ;)

Just nu så sitter jag helt själv på mitt rum med datorn i knät. Har skit tråkigt, är inte trött och saknar min älskling. Ja, han är just nu ute på nån jävla ö med sin klass och dricker öl.. haha! Nej, men dom har kul så då är det lugnt för mig. Som tur är så får jag sova med honom imorn.                                                                                     Idag så gick jag hem från jobbet. Mådde inte alls bra och sen slutade det med att jag spydde. Så det var ingen mening att vara kvar. Jag hoppas att jag kan komma imorn, chefen kommer lacka om jag inte kommer.. fast att jag bara praktiserar! :( Men jag vill bli frisk och det är huvudsaken.

Snart fyller jag år!! Fan vad skönt det ska bli att bli 20! Äntligen... Synd bara att man fyller år på måndag, känns lite alkis att gå in på systemet på en måndag.. men men ;)

Min "lilla" önskelista består bl.a av detta:

* Presentkort Åhlens
* Presentkort Ikea
* Presentkort Elgiganten
* Cash
* Tatuering
* Naglar
* Solbrillor

OSV...

Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite tv. Ensam..
Slänger in en bild på mig just nu.. Så jävla snygg! Ehh. *host*

Puss och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0