Nya kategorier?

Hej alla glada!
Jag är inte sådär jätteglad.. kanske är för att jag är sjuk och inte kunde gå till jobbet idag :/ hmm hoppas jag kan gå imorn.
Men lite glad är jag ju för att min älskling kommer hem alldeles strax! Fasiken vad vi ska mysa ;D

Har precis ätit middag och tagit en "efter middags cigg" ute i på den varma ballen.. hehe.
Jag lagade en jättegod middag, en sommarsallad med potatis, gräslök, avokado, kyckling och grejer :) Skulle faktiskt kunna lägga upp ett recept på den! Eftersom jag tycker det är så fruktansvärt kul att laga mat så funderar jag på att kanske lägga upp en ny kategori i bloggen, "Sophias recept" ! Hur låter det?
Har i alla fall bestämt mig för att lägga in "dagens fråga" som dom flesta andra har i sin blogg, men jag vill också ha det :)

Så nu till dagens fråga:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0