Söndag!

Hallå bitches!
Hur är det med er? Jag själv mår ganska bra, är lite trött och har huvudvärk. Men man kan ha det sämre ;)

Idag så har jag städat mitt rum samt halva lägenheten jag bor i med min familj! Duktig va?
Alldeles strax så ska jag hoppa in i duschen, lägga in en inpackning i mitt väldigt slitna hår och även återfukta kroppen. Låter fräscht och skönt, men just nu känns det jobbigt haha.

Vad har hänt i helgen då?
Jo, i fredags så var jag och hälsade på min mormor, drack lite vin med henne och sen så cyklade jag hem men min mor. Lite senare blev jag sugen på att göra något så jag fixade mig litegrann, och åkte och träffade min granne faktiskt! :) Vi var ute på en liten krogrunda och jag staplade in runt fyra på morgonen? Haha, det är tufft!
I lördags var vi igen hos min mormor och åt middag, men den kvällen blev det ingen alkohol och vi tog det bara lungt, jag och min älskling :)

Så hur har eran helg varit?

Angående min blogg så ska jag vara helt ärlig:
Jag tycker om att blogga jättemycket, bloggar bara för att lätta på hjärtat och för att jag tycker det är kul. Att få skriva exakt vad fan jag vill och om vad jag vill utan att nån ska säga till. Min blogg helt enkelt :)
Men eftersom jag har jobbat väldigt hårt och jag har varit helt slut på kvällarna så har jag inte orkat.
Men som sagt, jag ska komma igång på riktigt nu, eller ja, jag ska komma igång med i alla fall 2 saker:

*Blogga mer och fixa renovering på bloggen!
*Börja träna ordentligt nu för beach 2010!
*Börja små rensa bland mina saker för en förberedning av flytten!
*Små shoppa till lägenheten :)

Ni kanske inte förresten visste att jag ska flytta ihop med min pojkvän den sista juli?
Ska bli såå underbart att få flytta till eget, inreda och bo helt ensamma! Slippa bo i en resväska mellan mitt hem och hans. Sen så kommer det bli så otroligt härligt att flytta in till stan, bor ju i förorten nu så det kommer bli lite skillnad när vi flyttar till Gärdet! Så nice :)

Nej men nu ska jag hoppa in i duschen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0